Stydím se

06.07.2010 13:08

Tolik se stydím, za to, že jsem sem nic dlouho nepřidala, ale nebyl čas opravdu. Připravovala jsem se na přijímačky na VŠ, pracovala do úmoru a četla a četla. Kromě klasiky, jako třeba Idiot nebo Pýcha a předsudek, to byla i sága Twighlight. Pořád jsem si říkala, co na těch knížkách může být a že s Potterem se to nedá měřit a tak dál. A pak jsem si do počítače stáhla první díl knihy. No měla jsem pravdu, Pottera to nepřekoná :). Ale je pravda, že zas taková hrůza to také není, takže teď hltám čtvrtý díl :) a v neděli jsem byla v kině na Eclipse. Až na to, že vedle nás seděla parta třicátnic, které vzdychaly při každém záběru na R. Pattinsona, to byl celkem fajn muchlovací film :). 

 

Ps: Nemám moc ráda představitele Edwarda, už když byl Cedricem Diggorym tak jsem měla pochyby jestli je to opravdu ideál krásy :).

Diskusní téma: Stydím se

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek